Witaj na blogu o architekturze!

Jest mi niezmiernie miło Cię gościć na nowo otwartym blogu Articla. Dziś publikuję pierwszy wpis. Mam nadzieję, że znajdziesz tu wszystkie informacje i inspiracje, których poszukujesz. 
Jesteś architektem, projektantem, studentem lub pasjonatem architektury? Próbujesz swoich sił w branży deweloperskiej lub handlujesz nieruchomościami? Jeśli interesują Cię tajniki projektowania i sztuki budowlanej to dobrze trafiłeś/aś. Na blogu będą publikowane treści, adresowane zarówno do profesjonalistów, jak i hobbystów. Próbujesz zbudować dom metodą gospodarczą lub samemu wyremontować mieszkanie? Nie martw się. Tutaj znajdziesz rzetelne informacje o tym w jaki sposób budować.



Lata studiów oraz doświadczeń zawodowych w branży projektowania architektonicznego, pchnęły mnie ku decyzji o założeniu bloga. Swoje kwalifikacje zdobywałam w Polsce i Niemczech. Chciałabym dzielić się wiedzą, by przeciwdziałać wszechobecnemu, szkodliwemu chaosowi informacyjnemu i promować dobre rozwiązania architektoniczne. W tym celu, zapraszam Cię do regularnego czytania  wpisów i obserwowania moich mediów społecznościowych, do których linki znajdziesz poniżej. Pamiętaj, by zostawić komentarz lub udostępnić post, który okaże się dla Ciebie pomocny. 

Jestem wdzięczna, że jesteś.
~Małgorzata


Komentarze

Popularne

Jaki projekt domu wybrać?

Dom czy mieszkanie - co wybrać?

Kominek - wady i zalety